همشهری آنلاین: رقابت‌های آزاد و رده‌بندی نونهالان پسر کشور طی سه روز جدال در قزوین با قهرمانی رادین خیام از تهران عصر جمعه ۲۹ آبان ماه به پایان رسید.

Tabletennis

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فدراسيون تنيس روي ميز، در مجموع در رقابت‌هاي اين دوره نونهالان پسر نزديك به 144 ورزشكار نونهال آينده‌ساز از نزديك به 20 استان به ميدان رفتند كه خود يك ركورد قابل توجه در رده پايه محسوب مي‌شد.

پس از پايان دور مقدماتي كه با صعود 6 بازيكن برتر همراه بود، نفرات برگزيده مرحله پاياني كه 14 تن بودند، بازي‌هاي تماشايي از خود به نمايش گذاشتند كه در خاتمه باز هم اين رادين خيام بود كه با تحمل يك باخت مقابل نويد شمس از البرز با 12 برد و 1 شكست و كسب 25 امتياز قهرمان شد و مقام‌هاي دوم و سوم هم نصيب محمدحسين پورموسوي از مازندران و نويد شمس از البرز شد.

از اتفاقات مهم اين دوره از بازي‌ها بايد از درخشش پورموسوي ياد كرد كه تنها به دليل باخت در مصاف رودرو با خيام و هم‌امتياز با او در جاي دوم ايستاد. نويد شمس نيز با 23 امتياز با شايستگي و رقم زدن تنها باخت رادين خيام سوم شد. مبين عليپور از آذربايجان غربي، ايليا جهانفر از كرمانشاه و محمدامين صمدي از تهران به ترتيب با 22 ، 20 و 20 امتياز نيز در مكان‌هاي چهارم تا ششم ايستادند.

 

کد خبر 314570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha